Nosiče s klasickou převodovkou
Jak naznačuje název UNITRAC, jedná se o systémový nosič, na který lze agregovat všechny pracovní adaptéry a nástavby jak pro letní, tak zimní údržbu. Jde tedy o terénní kombinaci přepravního vozidla a nosiče nářadí. Dále společnost Lindner nabízí na vozidlo celou řadu nástaveb pro komunální práce a údržbu zeleně.
Modelové řady
KABINA NOSIČE
Komfortní kabina je konstruovaná tak, aby měla obsluha ideální výhled na všechny pracovní místa adaptérů a nástaveb. Ergonomicky uspořádaný vnitřní prostor umožňuje řidiči snadné ovládání vozidla. Veškeré ovládací páky a prvky jsou umístěny na oválném centrálním panelu, jehož součástí je i konzole pro uchycení ovládání jednotlivých nástaveb, např. zametací nástavba nebo posyp. Pro co nejvyšší míru snadné údržby je ve standardní výbavě vozidla možnost vyklopit celou kabinu do boku o 50 °. Díky hydraulickému vyklápěcímu mechanismu to obsluha zvládne bez jakéhokoliv nářadí. Po vyklopení kabiny má obsluha komfortní přístup k motoru, převodovce a hydraulickému systému.. Celá kabina je uložena na čtyřech hydraulických pryžových prvcích, které eliminují veškeré vibrace.
PODVOZEK
Podvozek je konstruován pomocí patentované koncepce, která zahrnuje nezávislé zavěšení kol a hlavně kloubové spojení mezi přední a zadní částí rámu. Díky tomuto kloubu mají vždy všechna čtyři kola neustálý kontakt s podložkou. Unikátní konstrukční řešení zajišťuje maximální trakci a využití krouticího momentu i ve velmi členitém terénu. Celý kloub je vybaven řízeným omezovačem síly výkyvu, což zajišťuje vždy optimální rychlost pohybu obou částí podvozku.
NÁPRAVY
Vývojové oddělení společnosti Lindner navrhlo pro vozidlo UNITRAC speciální nápravy. Nezávislé zavěšení kol a hydraulické válce odpružení zajišťují komfortní jízdu jakýmkoliv terénem. Nápravy jsou vybaveny kotoučovými brzdami a to tak, že přední náprava má čtyři kotoučové brzdy a zadní náprava dvě kotoučové brzdy. Tato konstrukce brzdného systému poskytuje obsluze vysoký komfort a bezpečnou jízdu. Vozidlo UNITRAC je možno na přání vybavit systémem řízení obou náprav tak, že i tento univerzální nosič, který má nosnost až 4,3 t, je schopen dosáhnout poloměru otáčení 3,5 m. Celý tento systém je elektronicky ovládán. Součástí tohoto systému je i detekce a aretace polohy zadní nápravy v kabině.
ODPRUŽENÍ
UNITRAC je vybaven patentovaným hydraulickým odpružením s regulací výšky. Jedná se o plyno-hydraulický membránový systém se samonivelací tak, aby každé kolo reagovalo optimálně na nerovnosti terénu. Díky relativně malé dráze odpružení má horní hrana ložné plochy (navzdory velkým pneumatikám) zvlášť nízkou polohu nad terénem a komfort odpružení je v každém terénu téměř na úrovni osobních vozidel.
AGREGACE NÁŘADÍ
Čtyři připojovací místa pro agregaci nářadí vozidla UNITRAC otvírají široké množství použití. Díky užitečnému zatížení až 4,3 t a celkové hmotnosti přívěsu 10 tun je UNITRAC vhodný i pro těžké přepravní práce zvláště v terénu. Stroje lze vybavit čelním, zakabinovým i zadním vývodovým hřídelem. Podvozek je řešen tak, že na něj lze agregovat všechny nástavby rychlovýměnným systémem
Model | |
---|---|
Unitrac 72 P5 | Vybrat |
Unitrac 72 P5 L | Vybrat |
Unitrac 92 P5 | Vybrat |
Unitrac 92 P5 L | Vybrat |